Välkomna på årsmöte!

Torsdagen den 14 mars kl. 18.30-21.00 är det dags för årsmöte, även i år hos Karl & Kristinas (Skarpnäcksvägen 52). Kom och rösta fram nya styrelsemedlemmar samt lyssna till ett intressant föredrag arrangerat av föreningens styrelse på årets tema – Låt hjärtat vara med.

18.30 Inskrivning

18.45 Ordförande Ann berättar om styrelsens tankar bakom årets tema. Hur kan vi tillsammans skapa ett tryggt grannskap? Ett viktigt syfte med föreningen är det sociala sammanhanget – där engagemang spelar en viktig roll. Kort bakgrund till varför föreningen startade en insamling till en hjärtstare.

19.00 Hur används en hjärtstare? En representant från Hjärt- och Lungfonden genomför en genomgång av hjärtstartare på plats.

19.40 Fika: Karl och Kristinas kavring

20.00-21.00 Årsmötesförhandlingar

Föreningen bjuder på kaféets hembakta kavring med skagenröra (alternativt vegetarisk) och alkoholfri dryck.

Senast den 4 mars behöver styrelsen din anmälan till årsmötet för att rätt antal mackor ska bli beställda. Anmäl dig till info@skarpnack.org och skriv gärna Årsmöte 2024 i ämnesraden. Meddela även eventuell allergi eller annan specialkost i samma mejl. Glöm inte att anmäla dig, anmäler du dig senare eller kommer oanmäld är det dessvärre risk att du blir utan smörgås eller inte får plats alls.

Förslag dagordning årsmöte 2024

Verksamhetsberättelse 2023